domingo, 7 de febrero de 2010

Elvis Presley - Jailhouse/Love me tender.


Y ¿Por que es este tio el Rey del Rock? Bueno, pues oyendole en este disco podremos encontrar algunas claves para entenderlo. Espero que lo disfruteis por que hay alguna maravilla dentro de esta edicion ¡Eah!

Canciones:
1. Jailhouse Rock
2. Treat Me Nice
3. I Want to Be Free
4. Don't Leave Me Now - (previously unreleased)
5. Young and Beautiful
6. (You're So Square) Baby I Don't Care
7. Jailhouse Rock - (movie version)
8. Treat Me Nice - (movie version)
9. I Want to Be Free - (movie version)
10. Young and Beautiful - (movie version)
11. Don't Leave Me Now - (previously unreleased, alternate take, alternate master)
12. Love Me Tender
13. Poor Boy
14. Let Me
15. We're Gonna Move
16. Love Me Tender - (end title version)
17. Let Me - (previously unreleased, solo)
18. We're Gonna Move - (previously unreleased, Stereo Take 9, stereo)
19. Poor Boy - (previously unreleased, stereo)
20. Love Me Tender - (previously unreleased, stereo)

Elvis Presley - Jailhouse



1 comentario:

  1. thank you so much for this most perfect album.

    ResponderEliminar

Unos colegas